هفته آینده آپدیت iOS 18.0.1 برای رفع باگ‌های عجیب آیفون عرضه می‌شود

۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴:۳۸
لایک ( 0)
نمایش (80 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

اگر اخیراً با مشکلات آزاردهنده و عجیب در iOS 18 مواجه شده‌اید، شما تنها نیستید. مثلا اگر یک پیام آی‌مسج شامل تصویر یک واچ فیس اپل واچ را دریافت کرده باشید این پیغام باعث کرش کردن اپلیکیشن Messages می‌شود. برخی از کاربران آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نیز پس از به‌روزرسانی به iOS 18 با مشکلات جدی در عملکرد صفحه‌نمایش لمسی مواجه شده‌اند. همچنین، اپل مجبور شد آپدیت iPadOS 18 را برای مدل‌های آیپد پرو با پردازنده‌ی M4 لغو کند، زیرا این به‌روزرسانی باعث از کار افتادن تبلت‌ها شده بود. حالا به منظور رفع این مشکلات، اپل قرار است آپدیت iOS 18.0.1 را هفته آینده منتشر کند.

واچ فیس

آپدیت بزرگ بعدی، iOS 18.1 خواهد بود که شامل برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل است که آیفون ۱۵ پرو، ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۶، ۱۶ پلاس،  ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس قادر به اجرای آن‌ها هستند. این شش مدل همگی دارای ۸ گیگابایت رم هستند که حداقل مقدار لازم برای پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل است. در ماه دسامبر، iOS 18.2 شامل ویژگی‌های بیشتری از هوش مصنوعی اپل خواهد بود و انتظار می‌رود با انتشار iOS 18.4 در ماه مارس، قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری نیز ارائه شود.

برای دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آیفون، لازم است در آیفون خود به بخش Settings > General > Software Update بروید. آخرین آپدیت عرضه شده توسط اپل، نسخه‌ی پنجم از بتای توسعه‌دهندگان iOS 18.1 بود. کاربران برنامه بتای iOS 18.1 منتظر iOS 18.2 هستند که ممکن است شامل ویژگی‌هایی نظیر ادغام ChatGPT با Siri، Image Playground و Genmoji باشد.

با ورود ChatGPT، سیری قادر خواهد بود به جای ارائه چندین وب‌سایت برای پاسخ به سوالات، با کسب اجازه از کاربر، پاسخ‌ها را از طریق این چت‌بات هوش مصنوعی دریافت کند. ویژگی Image Playground نیز به کاربر این امکان را می‌دهد که در برخی اپلیکیشن‌ها بر اساس توصیفات خود تصویر درست کند و Genmoji به کاربر اجازه می‌دهد ایموجی‌های سفارشی خود را بر اساس سلیقه دلخواه‌اش بسازد.

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment