مشخصات فنی شیائومی پد ۷ فاش شد

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵:۳۳
لایک ( 0)
نمایش (21 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

شیائومی در حال توسعه سری تبلت‌های Xiaomi Pad 7 است که در دو مدل استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. در چند وقت گذشته، بخشی از مشخصات فنی این دو دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته که خبر از محصولاتی بالارده و پرچمدار می‌دهند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری به نام Experience More جزئیات فنی کلیدی نسل جدید سری شیائومی پد را فاش کرده است. 

شیائومی پد ۶ پرو

طبق اطلاعات غیر رسمی، تبلت‌های غول فناوری چینی به نمایشگر ۱۱٫۶۱ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهند شد. شایعات قبلی ادعا کرده بودند که مدل پرو این محصولات با نمایشگر اولد همراه می‌شود. 

شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو احتمالاً به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه و اسنپدراگون 8s نسل سه بهره خواهند برد. این دو دستگاه از شارژ ۴۵ واتی و ۶۷ واتی پشتیبانی خواهند کرد. به علاوه، این تبلت‌ها با رابط کاربری HyperOS 2.0 (مبتنی بر اندروید ۱۵) روانه بازار می‌شوند و از باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهند شد. 

انتظار می‌رود سری شیائومی پد ۷ با وای‌فای ۷ و درگاه USB-C 3.2 همراه شود. به علاوه، گزارش شده این دستگاه‌ها از سنسور اثر انگشت کنار بدنه بهره خواهند برد. 

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment