مشخصات سیستم دوربین شیائومی ۱۵ اولترا فاش شدند

۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵:۵۹
لایک ( 0)
نمایش (23 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

در حالی که شیائومی هنوز به طور رسمی جزئیاتی درباره سری شیائومی ۱۵ منتشر نکرده است، شایعات و گزارش‌های مختلفی درباره این گوشی‌های هوشمند پرچمدار به گوش می‌رسند. سری شیائومی ۱۵ شامل سه مدل پرچمدار به نام‌های شیائومی ۱۵، ۱۵ پرو و ۱۵ اولترا بوده و انتظار می‌رود که هر سه گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸ الیت مجهز شوند. مدل‌های استاندارد و پرو قرار است اواخر این ماه معرفی شوند، در حالی که مدل اولترا در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۵ رونمایی خواهد شد.

mi 1.jpeg
 

در حالی که مدل‌های ۱۵ و ۱۵ پرو پرچمدارانی با تمرکز بر دوربین هستند، مدل اولترا قرار است تجربه عکاسی بهتری ارائه دهد. با استناد به شایعات اخیر، این گوشی با دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. مطلب جدیدی که توسط «Digital Chat Station» در ویبو منتشر شده، اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین را به اشتراک گذاشته است.

xiaomi 3.jpg
 

طبق این گزارش‌، شیائومی ۱۵ اولترا به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ آیزوسل HP9 مجهز می‌شود. این سنسور دوربین در محصولاتی چون ویوو X100 اولترا نیز به کار رفته است. از جمله سایر مشخصات این دوربین می‌توان به فاصله کانونی معادل با ۱۰۰ میلی‌متر، گشودگی f/2.6 و زوم اپتیکال ۴.۳ برابر اشاره کرد.

xiaomi 2.jpeg
 

به ادعای یک گزارش دیگر، شیائومی ۱۵ اولترا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی LYT-900، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 خواهد بود. سیستم شیائومی ۱۵ پرو، شباهت‌های فراوانی با نسخه اولترا دارد؛ البته، خبری از دوربین تله‌فوتو با زوم پریکسوپی در این گوشی نیست.

xiaomi 4.jpg
 

علاوه بر افشای جزئیات دوربین پریسکوپی، «Digital Chat Station» به تاریخ معرفی شیائومی ۱۵ اولترا نیز اشاره کرد. بر اساس اطلاعات او، این دستگاه احتمالا پس از سال نو در کشور چین عرضه شده که معادل با سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ است.

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment