نسخه بتای عمومی بازی Valorant برای کنسول‌های نسل نهمی منتشر شد

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸:۳۸
لایک ( 0)
نمایش (95 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

نسخه بتای عمومی بازی شوتر اول شخص Valorant اکنون برای کنسول‌های نسل نهمی نیز منتشر شده است و تمامی کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس، امکان تجربه این نسخه بتا را خواهند داشت. گیمپلی این عنوان که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری را کسب کرد؛ به تلفیقی از عناوینی چون Counter-Strike و Overwatch شباهت دارد.
پیش از این، کاربران تنها با ثبت نام برای نسخه بتای بسته امکان تجربه Valorant روی کنسول را داشتند. استودیوی رایت در حساب رسمی Valorant در شبکه اجتماعی توییتر یا همان X، اعلام کرد که بازیکنان کنسول فعلاً نمی‌توانند با بازیکنان پی سی بازی کنند؛ اما امکان کراس پلی بین پلتفرم‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن وجود دارد.


valorant 3.jpg
 

خوشبختانه، این بازی از قابلیت کراس پراگرشن نیز پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند روی تمامی پلتفرم‌های به خرید‌ها، آنلاک‌ها و بتل پس خود دسترسی داشته باشند. اعضای ایکس باکس گیم پس آلتیمت نیز به‌طور خودکار تمامی اپراتور‌های این عنوان را باز خواهند کرد. نسخه بتای عمومی در حال حاضر فقط در آمریکا، کانادا، اروپا، برزیل و ژاپن در دسترس است.

عرضه Valorant برای کنسول‌ها کار چندان ساده‌ای نبود. در نسخه پی سی این عنوان همانند Counter-Strike، تنها امکان تیراندازی به شکل هیپ‌فایر وجود دارد؛ اما این روش برای کنسول‌ها و کاربران کنترلر مناسب نیست. به همین دلیل، رایت گیمز حالت جدیدی از شلیک به نام فوکوس را ایجاد کرده که عملکرد آن مانند هیپ‌فایرینگ اما با میزان حساسیت کمتر است.

valorant 2.jpg
 

به احتمال زیاد، در آینده نزدیک شاهد انتشار نسخه نهایی بازی Valorant برای کنسول‌های نسل نهمی نیز خواهیم بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment