میان‌رده جدید اوپو به باتری بسیار حجیمی مجهز می‌شود!

۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵:۲۸
لایک ( 0)
نمایش (29 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

اوپو به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۱۲ اکتبر سال جاری میلادی (۲۱ مهر ۱۴۰۳) از گوشی K12 Plus رونمایی خواهد کرد. این دستگاه که محصولی میان‌رده به شمار می‌رود، با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند باتری حجیم، تراشه کارآمد و شارژ سریع همراه خواهد شد. 

تیزر رسمی گوشی اوپو K12 پلاس

برای یادآوری، مدل K12 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه در ماه آوریل امسال معرفی شد. حالا اما شایعه شده گوشی جدید غول فناوری چینی با چیپست مشابه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، این محصول موفق شده به ترتیب امتیازهای ۷۴۴ و ۲۵۷۳ را به خود اختصاص دهد.

طبق اعلام رسمی، نسخه پلاس سری K12 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. به علاوه، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی باتری ۶۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن خواهد بود که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تیزرهای باتری و توان شارژ اوپو K12 پلاس

علی‌رغم بهره‌مندی از باتری حجیم، ضخامت و وزن مدل جدید سری K به ترتیب برابر با ۸٫۳۷ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم خواهد بود که در نوع خود بسیار قابل‌توجه است. 

در نهایت باید اشاره کرد که طراحی K12 پلاس تفاوت خاصی با نسخه استاندارد ندارد و همچنان شاهد نمایشگر حفره‌دار و سیستم دوربین دوگانه در این دستگاه خواهیم بود. انتظار می‌رود در روزهای آینده، اطلاعات و جزئیات فنی بیشتری از این گوشی در دسترس قرار بگیرد. 

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment