ریلمی P2 پرو با نمایشگر اولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱:۱۴
لایک ( 0)
نمایش (55 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

روز گذشته، ریلمی از یک گوشی جدید به نام Realme P2 Pro رونمایی کرد که با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر اولد خمیده، تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است. این برند چینی همچنین از یک تبلت اقتصادی به نام Realme Pad 2 Lite‌ پرده‌برداری کرده که از نمایشگر LCD، تراشه هلیو G99 و باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.


ریلمی P2 پرو

مدل جدید سری P به نمایشگر اولد ۶٫۷ اینچی خمیده با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که قادر است به روشنایی ۲۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. این پنل حفره‌دار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده و توسط محافظ گوریلا گلس 7i محافظت می‌شود.

طراحی ریلمی P2 پرو

گوشی مقرون‌به‌صرفه این برند چینی در دو رنگ سبز و آبی روانه بازار می‌شود. به لطف گواهی IP65، این دستگاه در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. 


در پنل پشتی P2 پرو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.95 اینچی LYT-600 سونی) با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی جای گرفته که وظیفه تصویربرداری را برعهده دارند. 

دوربین اصلی ریلمی P2 پرو

قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو است که با دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای پایداری عملکرد دستگاه، ریلمی از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار استفاده کرده است. 


دوربین اصلی ریلمی P2 پرو

نمایشگر ریلمی P2 پرو

انرژی موردنیاز نسل جدید سری P توسط باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۸۰ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. شارژ ۵۰ درصدی این گوشی تنها به ۱۹ دقیقه زمان نیاز دارد. محصول جدید ریلمی با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 عرضه می‌شود و دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل و تا سه سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

باتری ریلمی P2 پرو

ریلمی P2 پرو برای کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۱٬۹۹۹ روپیه (۲۶۰ دلار) به فروش می‌رسد. دو کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی نیز به ترتیب برچسب قیمتی ۲۴٬۹۹۹ روپیه (۳۰۰ دلار) و ۲۷٬۹۹۹ روپیه (۳۳۰ دلار)‌ را به همراه دارند. 

ریلمی پد ۲ لایت

تبلت اقتصادی این برند از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی ۱۰٫۹۵ اینچی بهره می‌برد که از رزولوش تصویر 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین به چهار اسپیکر مجهز شده و از پنل پشتی چرمی برخوردار است. 

ریلمی پد ۲ لایت

مدل جدید ریلمی پد با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI 5.0 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قلب تپنده این تبلت تراشه هلیو G99 مدیاتک است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۱۸ واتی) دریافت می‌کند. 

پد ۲ لایت در دو مدل حافظه رم ۴ و ۸ گیگابایتی و یک نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. البته در صورت نیاز به حافظه بیشتر، کاربر می‌تواند از درگاه microSD استفاده کند. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را نام برد. 

مشخصات فنی ریلمی پد ۲ لایت

در نهایت باید اشاره کرد که مدل رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ریلمی پد ۲ لایت با قیمت ۱۴٬۹۹۹ روپیه (۱۸۰ دلار) عرضه خواهد شد. نسخه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز از برچسب قیمتی ۱۶٬۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار)‌ بهره می‌برد. 

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment