موتو G75 5G با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل سه معرفی شد

۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷:۴۱
لایک ( 0)
نمایش (42 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

موتورولا به تازگی از میان‌رده جدیدی به نام G75 5G رونمایی کرده که با مشخصات فنی قابل‌توجهی همراه شده است. باید اشاره کرد این گوشی به عنوان نخستین دستگاه بازار به شمار می‌رود که با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل سه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. 

ویژگی برجسته این محصول پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت آن است. این برند تایید کرده که مدل جدید سری G تا ۵ به‌روزرسانی سیستم‌عامل و تا ۶ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

طبق اعلام رسمی، این گوشی به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که از نرخ روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. این پنل توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

موتو G75

به لطف گواهی IP68، موتو G75 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این دستگاه همچنین با گواهی نظامی MIL-STD 810H عرضه خواهد شد. 

قلب تپنده میان‌رده موتورولا تراشه اسنپدراگون ۶ نسل سه است که از ۴ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. به علاوه، این گوشی با اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. 

مدل G75 با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x (رم مجازی ۸ گیگابایتی) و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 به فروش می‌رسد. انرژی موردنیاز این محصول توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۰ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

رنگ بندی موتو G75

برای تصویربرداری، این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان سنسور اثرانگشت کنار بدنه، اسپیکرهای دوگانه دالبی اتمس، بلوتوث نسخه ۵٫۴، NFC و درگاه USB-C را نام برد. نسخه چرم مصنوعی مدل جدید سری G از ضخامت ۸٫۴۴ میلی‌متری و وزن ۲۰۸ گرمی بهره می‌برد در حالی که مدل مات آن از ضخامت ۸٫۳۴ میلی‌متری و وزن ۲۰۵ گرمی برخوردار شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو G75 در سه رنگ خاکستری تیره (مدل مات)، آبی و سبز (چرم مصنوعی) روانه بازار می‌شود. برای خرید این گوشی، کاربران باید ۳۶۹ یورو پرداخت کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment