ویدئوی جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۴ اولترا یک روز قبل از معرفی منتشر شد!

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹:۲۶
لایک ( 0)
نمایش (191 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

در حالی که سامسونگ ظاهرا از افشای تصاویر تبلیغاتی رسمی و بازاریابی سری گلکسی اس ۲۴ به شدت ناراضی است و حتی به افشاگران شناخته‌شده دنیای فناوری نیز هشدار داده است، به نظر می‌رسد شایعات پیرامون نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ تمامی ندارند.

 

در فاصله تنها یک روز مانده به برگزاری اولین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی، کاربری به نام Tasty Orange ویدئویی کوتاه از جعبه‌گشایی پرچمدار پرمیوم سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴ اولترا را به اشتراک گذاشته که آن را در سه رنگ نشان می‌دهد. در حال حاضر، ویدئوهای فاش‌شده از پلتفرم ایکس حذف شده که ظاهرا به دلیل درخواست‌های سامسونگ است. 

 

 

طبق این گزارش، یک کاربر موفق شده که به مدل‌های زرد تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و خاکستری تیتانیومی رنگ گلکسی اس ۲۴ اولترا دست پیدا کند و کاربر Tasty Orange ویدئو‌ جعبه‌گشایی آن‌ها را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. بسته‌بندی گلکسی اس ۲۴ اولترا تفاوت خاصی با نسل قبلی آن یعنی گلکسی  اس ۲۳ اولترا ندارد.

 

 ویدئو جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۴ اولترا بار دیگر تایید می‌کند که این گوشی با نمایشگر تخت عرضه خواهد شد و سامسونگ نمایشگر خمیده نسل‌های قبلی را کنار خواهد گذاشت. دیگر تغییرات طراحی گوشی پرمیوم سامسونگ شامل ظاهر جدید دریچه اسپیکر و سری تخت قلم اس پن می‌شود. 

 

 

براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۴ اولترا  برای همه بازارها به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد شد و از دوربین جدید تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره خواهد برد. این گوشی همچنین قادر خواهد بود که با کیفیت 4K تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه به فیلمبرداری بپردازد. 

 

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ فردا (۲۷ دی)‌ به صورت رسمی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. گزارش شده که سری گلکسی اس ۲۴ از قابلیت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و تا هفت سال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. 

 

SAMAUNG

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment