چگونه رنگ‌ نمایشگر گوشی‌های سامسونگ را طبیعی‌تر کنیم؟

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱:۱۸
لایک ( 0)
نمایش (3119 بار)
user-avatarامیر علی معصومی
Image Alt

پنل‌های نمایشگر Super AMOLED سامسونگ یکی از بهترین پنل‌های نمایشگر مورد استفاده در گوشی‌های تلفن همراه است که ضمن نمایش رنگ سیاه واقعی، رنگ‌های درخشان و زاویه دید بسیار خوب، مصرف باتری‌شان هم کم است.

 

با وجود اینکه رنگ‌های درخشان و اشباع‌شده این نمایشگرها موجب می‌شود تصاویر بسیار جذاب‌تر و گیراتر به نمایش گذاشته شود، خیلی از کاربران رنگ‌ نمایشگرهای سوپر آمولد را غیرواقعی می‌دانند و آن را نمی‌پسندند. اگر از کاربران گوشی‌های سامسونگ هستید ولی به نمایش واقعی و غیر اشباع رنگ‌ها بیشتر تمایل دارید، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید رنگ‌ تصاویر نمایشگر گوشی خود را طبیعی‌تر کنید.

 

 

  • به Settings گوشی بروید و وارد بخش Display شوید. در این بخش به دنبال گزینه Screen mode بگردید.
  • در Screen mode دو حالت مختلف می‌بینید که با انتخاب هر یک، نوع نمایش رنگ‌ها تغییر می‌کند.
  • گزینه Vivid تصاویر را زنده‌تر و با رنگ‌های جذاب‌تر نمایش می‌دهد، اما با انتخاب گزینه Natural رنگ‌ها حالت طبیعی‌تر و واقعی‌تری به خود می‌گیرند. پس گزینه دوم بهترین حالت برای افرادی است که به دنبال نمایش رنگ‌های طبیعی در نمایشگر‌های Super AMOLED سامسونگ هستند.

 

چگونه رنگ گوشی را به حالت اول برگردانیم؟

با دنبال کردن مسیر مشابه و انتخاب گزینه Vivid می‌توانید صفحه نمایش را به حالت اولیه بازگردانید و از تصاویر زنده‌تر و رنگ‌های گرم‌تر لذت ببرید.

سامسونگ همچنین این امکان را به شما می‌دهد که تنظیمات رنگ‌ها و صفحه نمایش را به صورت دستی تغییر دهید. برای این کار کافی است در بخش Screen mode گزینه Advanced را برگزینید و نسبت سه رنگ اصلی آبی، قرمز و سبز را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 

شما تا چه اندازه از کیفیت و درخشندگی رنگ‌ها در نمایشگر‌ گوشی‌های سامسونگ رضایت دارید؟ آیا نحوه نمایش تصاویر در پنل‌های سوپر آمولد را می‌پسندید یا فکر می‌کنید فناوری‌های دیگر تصاویر بهتری به نمایش می‌گذارند؟

 

 

 

منبع خبر: GSM

 

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarامیر علی معصومی

مطالب مشابه

نظرات
comment