نیم نگاه بازی Black Myth: Wukong | بهترین بازی سال ۲۰۲۴؟

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷:۵۴
لایک ( 0)
نمایش (100 بار)
user-avatarعلیرضا رحیمی
Image Alt

این روزها به هرجایی که نگاه می‌کنیم با اسم Black Myth: Wukong مواجه‌ می‌شویم. اثری که وظیفه ساخت آن برعهده‌ی استودیو بازی‌سازی Game Science بوده است. شرکتی که اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی روانه بازار کرد و حالا آخرین ساخته آن‌ها رکورد تعداد بازیکن همزمان پلتفرم استیم را زده است. این بازی در استیم بیش از دو میلیون و چهارصد کاربر فعال همزمان دارد.

جالب است بدانید که ساخت این بازی از ۶ سال پیش شروع شد و فقط ۱۳ نفر در این استودیو فعالیت می‌کردند. پس از معرفی بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی، تعداد ۱۰ هزار رزومه برای این استودیو بازی‌سازی ارسال شد. حالا با عرضه بازی تعداد نفرات این تیم به ۱۴۰ نفر رسیده است. این بازی به‌تازگی روی کنسول‌ پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر شده است. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای نسخه ایکس باکس این بازی اعلام نشده است. فروشگاه آی‌پینز حامی ویدیو نیم نگاه زومجی از بازی ووکانگ است. شما می‌توانید هم‌اکنون با ورود به سایت آی‌پینز کلی گیفت‌کارت را با قیمت خوب خریداری کنید.

در جدیدترین قسمت سری بازی‌های نیم نگاه من به همراه رضا حیدری نسب به سراغ تجربه گیم‌پلی این اثر سولزلایک رفته‌ایم. در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنم تا این ویدیو را تماشا کنید.

 

تهیه شده توسط سایت زومجی

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarعلیرضا رحیمی

مطالب مشابه

نظرات
comment