اپل در سال ۲۰۲۴ تمامی آیپدهای خود را به روز می‌کند

۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷:۳۶
لایک ( 0)
نمایش (83 بار)
user-avatarامیر علی معصومی
Image Alt

طبق گزارش مارک گورمن افشاگر معروف، اپل در نظر دارد کل خط تولید آیپد خود را در طول سال ۲۰۲۴ به روز کند. این بدان معناست که انتظار می‌رود مدل‌های جدید آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پایه در سال آینده عرضه شوند.

 

گورمن در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود به کمبود آیپد و ایرپادز جدید در فصل خرید تعطیلات اشاره کرده:'

اپل می‌توانست سعی کند محصولات جدید بیشتری تولید کند، اما آیپدها و ایرپادزهای به روز شده هنوز آماده نیستند. این شرکت قصد دارد کل خط تولید آیپد خود را در سال ۲۰۲۴ بروزرسانی کند. ایرپادز ارزان قیمت جدید نیز در سال آینده عرضه می‌شود و یک مدل پرو بروزرسانی شده در سال ۲۰۲۵ ارایه خواهد شد.

 

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ اولین سالی باشد که از  زمانی که اپل برای اولین بار آیپد را در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرد، هیچ دستگاه جدیدی در این دسته عرضه نشود، بنابراین بروزرسانی تمامی مدل‌های آیپد در سال آینده امری کاملا محتمل است.

آخرین باری که هر کدام از مدل‌های آیپد بروزرسانی شدند:

 

  • آیپد پرو: اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱)
  • آیپد: اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱)
  • آیپد ایر: مارچ ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)
  • آیپد مینی: سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)

 

مارک گورمن پیش‌تر گزارش داده بود که آیپدهای رده پایین تا میان رده می‌توانند در اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) بروزرسانی شوند، در حالی که او انتظار دارد مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M3 و نمایشگر اولد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. آیپد ایر و آیپد مینی بعدی هم احتمالا به ترتیب با تراشه‌های M2 و A16 Bionic مجهز خواهند شد.

 

 

منبع خبر: GSM

مقاله رو دوست داشتی؟
(0) لایک
نظرت چیه؟
ارسال نظر
user-avatarامیر علی معصومی

مطالب مشابه

نظرات
comment